کروس: نباید آنچلوتی را سرزنش کرد؛ در زدن ضربات نهایی ناکام بودیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کروس: نباید آنچلوتی را سرزنش کرد؛ در زدن ضربات نهایی ناکام بودیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کروس: نباید آنچلوتی را سرزنش کرد؛ در زدن ضربات نهایی ناکام بودیم

ملی پوش آلمانی رئال مادرید در حمایت از سرمربی ایتالیایی این تیم، گفته است که نباید کارلو آنچلوتی به خاطر عملکرد ضعیف رئال مادرید سرزنش شود.

طرفداری- به گزارش .goal.com، هافبک رئال مادرید، تونی کروس اعتقاد دارد که کارلو آنچلوتی مقصر شکست رئال مادرید در برابر یوونتوس نیست. این درحالی است که رئال مادرید با کسب تساوی 1-1 در برابر یوونتوس، از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باز ماند. کروس نیز پس از پایان بازی، در رابطه با بازی گفت: 

اینکه آینده مربی در تیم چه خواهد شد، به من ارتباطی ندارد و من هم تصمیم گیرنده نیستم. اما تمام چیزی که می توانم بگویم، این است که آنچلوتی مربی فوق العاده ای است. ما در آستانه رسیدن به فینال بودیم و زمانی که شما به شیوه بازی ما نگاه می کنید، در می یابید که این گونه بازی کردن، حاصل داشتن یک سرمربی بد نیست. من امیدوارم که همه این موضوع را درک کنند. 

این هافبک سابق بایرن مونیخ، در ادامه صحبت های خود، افزود: 

ما در نیمه اول نمایش بسیار خوبی را از خود برجای گذاشتیم. در این نیمه ما موقعیت های زیادی را خلق کردیم و باید بیش از یک گل را به ثمر می رساندیم. در نیمه دوم نیز وضعیت کم و بیش به همین شکل بود. ناتوانی ما در این بازی اما به ضربات نهایی باز می گردد؛ ما در ضربات آخر خود بسیار بی دقت و بد بودیم. فرصت های بسیاری را خلق کردیم، اما نتوانستیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم. در این فصل، هدف ما کسب قهرمانی بود، که البته با پایانی تلخ مواجه شدیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | 9:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.